system do obslugi zgloszen

System do obsługi zgłoszeń a nagrywanie rozmów

System do obsługi zgłoszeń jest bardzo ważny. Ma wiele przydatnych funkcji, które umożliwiają sprawną komunikację i podnoszą jakość obsługi. Jedną z nich jest nagrywanie rozmów. Dowiedz się, w czym może to pomóc.

Wszystko pod kontrolą…

System do obsługi zgłoszeń jest bardzo ważny. Pozwala znacznie podnieść standardy w firmie. Dzięki temu kontakt z firmą będzie znacznie ułatwiony. Może wydawać się, że taka rejestracja jest zupełnie niepotrzebna. Tymczasem dzięki temu można chociażby weryfikować jakość obsługi. Odsłuchiwanie rozmów jest bardzo ważne. W ten sposób można wiele rzeczy zmienić, a także bardzo poprawić procedurę rozmów. Jeśli widzimy, że pomimo przygotowania odpowiednich skryptów rozmów sprzedaż nie jest na takim poziomie jak powinna, to znaczy, że błąd może leżeć w rozmowach i trzeba popracować nad skryptem. Warto jednak zrobić co tylko się da, by poprawić jakość świadczonych usług. W ten sposób można bardzo wiele zyskać.

Nie musisz przesłuchiwać całych rozmów…

Ważne jest to, że system do obsługi zgłoszeń pozwala przesłuchać jedynie część nagrania. Nie ma konieczności słuchania wszystkiego. Przydatna jest tu funkcja tagowania rozmów, która w dużym skrócie polega na tym, że można odsłuchiwać tylko kluczowe fragmenty oznaczone Tagiem. Dzięki temu można opracować tylko ja ważniejsze części rozmowy, jak np. zapytanie o możliwość wykorzystania danych osobowych czy też poinformowanie o dodatkowych kosztów. Jeśli będziesz widzieć, że w dany fragmencie rozmowa często „zacina się”, to znaczy, że warto coś zmienić. W ten sposób można bardzo poprawić standardy obsługi.

Materiał szkoleniowy

Nagrane rozmowy mogą także służyć jako materiał szkoleniowy dla nowych pracowników. Dzięki temu będzie można na żywym materiale pokazać, jak należy rozmawiać z klientami. To bardzo duże ułatwienie. Znacznie lepiej przyswaja się wiedze na konkretnych przykładach niż tylko w oparciu o suchą teorię. Takie materiały są więc bardzo przydatne w wyszkoleniu nowej kadry wykwalifikowanych konsultantów.

Rozstrzyganie sporów

W końcu zarejestrowane rozmowy mogą pomóc w przypadku rozstrzygania spraw spornych. Jeśli klient będzie miał jakieś zastrzeżenia, będzie można odsłuchać rozmowę i ocenić, czy rzeczywiście dzwoniący ma podstawy do reklamacji. Często zdarza się tak, że klient nie dosłyszy wszystkich informacji, a twardy dowód w postaci nagrania pomoże rozwiązać takie kwestie. Warto więc zdecydować się na korzystanie z funkcji nagrywania jaka ma system do obsługi zgłoszeń.

Post Author: subodh murra